PIRMASIS BLYNAS 2006-12-20
Sekant liaudies išmintimi, pirmasis blynas visada būna kiek prisvilęs. Matyt, nelygu, kokį aliejų keptuvėn pilsi... O pirmoji kompaktinė plokštelė? Juk ir ji plokščia, apvali, be to, skaitmeninių technologijų specialistų žargonu tariant ji „kepama“. Pirmąją savo kompaktinę plokštelę Šv. Kalėdų išvakarėse visuomenei pateikė Kauno miesto simfoninis orkestras.
AKVARELIŲ RAIZGINYS ANT BALTIJOS TILTO 2006-12-20
Tai žmonės, kurie eina vėjų nugairintu veidu, kurie nebijo lietaus nei šalčio, o širdyje nešiojasi liepsną, kuri negęsta. Tai tikėjimas draugyste, Baltijos tiltu, kuris sujungia tuos, kurie dar tiki menu, kuriuose dar budi laisvės, abstrakcijos dvasia.
TAPATYBĖS ŽYMĖJIMO ERDVĖ 2006-12-08
E.Markūnas išsiduoda esąs užgrobėjas, be skrupulų išnaudojantis, pasisavinantis savo identifikuojamųjų kūną ir dvasią. Tokiu kontroversišku būdu menininkas priešinasi šaldančiam visuomenės uždarumui, regimybei, jog krikščioniškąją artimo sąvoką pakeitė pragmatiškasis, fobiškas svetimas. Pro kūno paviršių prasigręždamas lig nervo geluonies, maksimaliai priartėdamas autorius įveikia svetimą, jį atpažįsta.
AR REIKALINGAS KITAS KAMPAS? 2006-12-07
J.Rimo vokalas neabejotinai puikiai derėtų su Sardinijos salos daugiabalsio dainavimo tradicija. Visgi tai – autentiškas folkloras. Kaip ir lietuvių tautos dainos, kurias profesorius interpretuoja itin jautriai bei emocingai. Matyt, ne veltui bisui publika paprašė lietuviškos dainos. „Oi tu sakal“ nuskambėjo širdingai, grąžindama į koncerto pradžioje susiformavusią intymią tautiškos dainos garsų erdvę.
NUALINTOS ŠIRDIES PLAKIMAS 2006-07-03
Trys šimtai saulėtų dienų per metus, balti Varadero smėlynai, koraliniai rifai, Havanos cigarai, karnavalai, skurdžiai besiverčiantys, bet nuolat besišypsantys vietiniai... Egzotika. Dar truputį E. Hemingvėjaus, Che Guevaros ir žinoma, Fidelis Castro bei jo nemirštanti komunizmo utopija. Tokiu Kubos įvaizdžio kokteiliu girdoma lengvabūdiška turisto sąmonė. O kokia Kuba yra iš tiesų?
JAUNU ŽVILGSNIU VARSTANT KAUNO POEZIJOS PERLŲ KŪRYBĄ 2006-03-02
Dažniausiai niekas rimtai nežiūri į jaunimą, kuris imasi spręsti apie suaugusiųjų darbus. Viena vertus dėl to, kad mažų mažiausia čia nebus objektyvumo, o kita vertus -- tai iš esmės atrodo juokinga: nuo kada jaunimas ėmė mokyti vyresniuosius? Todėl iš anksto pasakau, jog tai ne kritika, o tik pastebėjimai apie Dovilės Zelčiūtės, Daivos Čepauskaitės ir Donaldo Kajoko poeziją.