Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas
Eiti prie turinio
Kaune ir toliau naikinami vertingi sovietmečio architektūros statiniai, kurių autoriai už viso gyvenimo kūrybą jau po Nepriklausomybės atkūrimo įvertinti Architektūros riterio titulu. Algimanto Sprindžio „Merkurijus“ jau pasmerktas. Dabar eilė sėlina prie Architektūros riterio Alfredo Paulausko projektuotų laidojimo rūmų „Liūdesys“, esančių Jonavos g.220. Prašydamas stabdyti nemotyvuotą ketinimą nugriauti „Liūdesio“ kompleksą, LAS Kauno skyrius išsiuntė laiškus valstybinėms kultūros paveldo institucijoms. 13
Kaune ir toliau naikinami vertingi sovietmečio architektūros statiniai, kurių autoriai už viso gyvenimo kūrybą jau po Nepriklausomybės atkūrimo įvertinti Architektūros riterio titulu. Algimanto Sprindžio „Merkurijus“ jau pasmerktas. Dabar eilė sėlina prie Architektūros riterio Alfredo Paulausko projektuotų laidojimo rūmų „Liūdesys“, esančių Jonavos g.220. Prašydamas stabdyti nemotyvuotą ketinimą nugriauti „Liūdesio“ kompleksą, LAS Kauno skyrius išsiuntė laiškus valstybinėms kultūros paveldo institucijoms.
Bandymai įgarsinti žiūrovui kylančias mintis, emocijas primena režisuotus plojimus ir kvatojimąsi pigiose komedijose bei šou laidose. Ironija -- ne vienintelis būdas užkabinti žiūrovą -- juk bendravimo menas neįsivaizduojamas be pauzių paslapties, rimties akimirkų. Projektas „Menas + menas bendrauti. Garsas.” priimamas kaip iššūkis. 18
Bandymai įgarsinti žiūrovui kylančias mintis, emocijas primena režisuotus plojimus ir kvatojimąsi pigiose komedijose bei šou laidose. Ironija -- ne vienintelis būdas užkabinti žiūrovą -- juk bendravimo menas neįsivaizduojamas be pauzių paslapties, rimties akimirkų. Projektas „Menas + menas bendrauti. Garsas.” priimamas kaip iššūkis.
Ar patys atlikėjai kalti dėl to, kad yra metami į muzikos gelmę, draugiškai palinkint nepaskęsti be gelbėjimosi rato? O gal čia -- atsainus koncertų organizatorių požiūris: „Kauniečiams ir taip bus gerai“? Deja, nei vienu, nei kitu atveju niekas nelaimi, jei vietoje Vėlinių susikaupimo siūloma profesinės nevilties šventė. 3
Ar patys atlikėjai kalti dėl to, kad yra metami į muzikos gelmę, draugiškai palinkint nepaskęsti be gelbėjimosi rato? O gal čia -- atsainus koncertų organizatorių požiūris: „Kauniečiams ir taip bus gerai“? Deja, nei vienu, nei kitu atveju niekas nelaimi, jei vietoje Vėlinių susikaupimo siūloma profesinės nevilties šventė.
Kartais šiuolaikinę muziką galima palyginti su moksliniais straipsniais apie naujus atradimus. Iš pradžių atrodo, kad tik patys atradėjai gali tokį straipsnį suprasti. Atradimą pritaikyti plačiajam vartojimui, sulaukti paklausos -- reikia laiko. Tik neįmanoma prognozuoti kiek. Galbūt ta paslaptis ir traukia domėtis naujomis, šiuolaikinėmis meno, muzikos tendencijomis. 2
Kartais šiuolaikinę muziką galima palyginti su moksliniais straipsniais apie naujus atradimus. Iš pradžių atrodo, kad tik patys atradėjai gali tokį straipsnį suprasti. Atradimą pritaikyti plačiajam vartojimui, sulaukti paklausos -- reikia laiko. Tik neįmanoma prognozuoti kiek. Galbūt ta paslaptis ir traukia domėtis naujomis, šiuolaikinėmis meno, muzikos tendencijomis.
K.Gaitanži kūryba – tai šiuolaikinės visuomenės, kryptingai einančios į susinaikinimą, šaržas. Dailininkas pabrėžia komiksų stiliaus įtaką savo kūrybai. Itin ryškiai ji pasireiškia per paveikslų literatūriškumą, plokštuminę tapybą ir koloritą. Bet lėkštumas, kurį autorius įžvelgia šiuolaikinėje visuomenėje, nejučia pažeidžia ir jo kūrinių apiforminimą. 4
K.Gaitanži kūryba – tai šiuolaikinės visuomenės, kryptingai einančios į susinaikinimą, šaržas. Dailininkas pabrėžia komiksų stiliaus įtaką savo kūrybai. Itin ryškiai ji pasireiškia per paveikslų literatūriškumą, plokštuminę tapybą ir koloritą. Bet lėkštumas, kurį autorius įžvelgia šiuolaikinėje visuomenėje, nejučia pažeidžia ir jo kūrinių apiforminimą.
Mėlyna moteris: Lietuvą kamuoja moralinė ir ekonominė krizė! (Piktai dėbteli į prunkščiantį Lizdeiką.) Nekrizenk! Kuo taps tokiu menu maitinama tauta? Jokios minties, jokios prasmės. Kas leido demonstruoti šį pornografinį, žemos moralės, spalvojimo knygelių lygio „meną“? Aš kreipsiuosi į atsakingas instancijas, skambinsiu žurnalistams, nes viso to šitaip palikti negalima. (Po dviejų minučių dingsta elektra). 8
Mėlyna moteris: Lietuvą kamuoja moralinė ir ekonominė krizė! (Piktai dėbteli į prunkščiantį Lizdeiką.) Nekrizenk! Kuo taps tokiu menu maitinama tauta? Jokios minties, jokios prasmės. Kas leido demonstruoti šį pornografinį, žemos moralės, spalvojimo knygelių lygio „meną“? Aš kreipsiuosi į atsakingas instancijas, skambinsiu žurnalistams, nes viso to šitaip palikti negalima. (Po dviejų minučių dingsta elektra).
KAUET iš antro karto pritarė naujo automobilių aptarnavimo centro, kaip „Miesto vartų“ idėjai, nors jos architektūrinei išraiškai dar stinga originalumo, emocijos, spalvų. 3
KAUET iš antro karto pritarė naujo automobilių aptarnavimo centro, kaip „Miesto vartų“ idėjai, nors jos architektūrinei išraiškai dar stinga originalumo, emocijos, spalvų.
Kai nežinai, kaip paveikslas atsiranda, yra prasmė tapyti. Jei būtų galima išsiaiškinti, nebūtų prasmės kurti. Geriausi darbai buvo tapomi visai negalvojant apie tapybą. Negalvojama, kaip tapyti, o ką tapyti. Geras tapybos darbas turi būti kaip pelkė, kuri įtraukia. Eini gilyn, ir nėra dugno, kaip akivare. 1
Kai nežinai, kaip paveikslas atsiranda, yra prasmė tapyti. Jei būtų galima išsiaiškinti, nebūtų prasmės kurti. Geriausi darbai buvo tapomi visai negalvojant apie tapybą. Negalvojama, kaip tapyti, o ką tapyti. Geras tapybos darbas turi būti kaip pelkė, kuri įtraukia. Eini gilyn, ir nėra dugno, kaip akivare.
Vėliau Arūnas pasakė keistus žodžius:„Egoizmas yra prisirišti prie vieno žmogaus, net jeigu jis būtų pats artimiausias. Reikia mylėti visus žmones, kaip Šventajame Rašte pasakyta. Bet, kad ir kas atsitiktų, mes visada kartu.“ 2
Vėliau Arūnas pasakė keistus žodžius:„Egoizmas yra prisirišti prie vieno žmogaus, net jeigu jis būtų pats artimiausias. Reikia mylėti visus žmones, kaip Šventajame Rašte pasakyta. Bet, kad ir kas atsitiktų, mes visada kartu.“
Širdyje, prote, mintyse stojo absoliuti tyla. Viskas nutrūko...Tapo niekas nebebaisu. Arūnas mirė mažoje N.Izašvili gatvelėje, Tbilisyje. Tokia buvo jo iškeliavimo iš Žemės vieta. Kalnuota, išdidi Gruzija ir begaliniai dangaus toliai su ištapytu, besiplaikstančiu vėjyje aitvaru pasišaukė Arūną tęsti begalinę kelionę. 2
Širdyje, prote, mintyse stojo absoliuti tyla. Viskas nutrūko...Tapo niekas nebebaisu. Arūnas mirė mažoje N.Izašvili gatvelėje, Tbilisyje. Tokia buvo jo iškeliavimo iš Žemės vieta. Kalnuota, išdidi Gruzija ir begaliniai dangaus toliai su ištapytu, besiplaikstančiu vėjyje aitvaru pasišaukė Arūną tęsti begalinę kelionę.