Kamanė

Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas

Kamanės tekstai
VIDEO
Kūrėjai
Aukso fondas
Apie
Scena Kinas ir fotografija Dailė Garsas Literatūra Architektūra Replika Istorija Miesto posėdžiai

Eiti prie turinio

Informacija apie portalą www.kamane.lt

Informacija
Daugiau
  • Informacija apie portalą www.kamane.lt

 Rezultatai

Kinas ir fotografija

Kadras iš filmo „Vėjų kryžkelėje“

„Kino pavasario“ kvapai 2015-04-03

Jurga Tumasonytė

Jau dvidešimtas „Kino pavasaris“. Jokiame kitame Lietuvos kino festivalyje nepamatysi tiek daug lyg nuo žurnalo viršelio nužengusių stileivų, didelių ir visai menkų įžymybių, įvairiais būdais transliuojamų rėmėjų reklamų, kino žmonių, su festivalio programa susijusių renginių ir šurmulio. Nieko keisto, kad apie tokį masinį renginį kyla ir daugybė skirtingų nuomonių. Didelis festivalis, ko gero, ir turėtų toks būti – siūlantis ir avangardinį, ir kulinarinį kiną.

3

Remigijus Treigys. „Veidrodis (autoportretas)“, 1991 m.

Neapčiuopiamų būsenų įkūnijimas 2015-03-24

Tomas Pabedinskas

Remigijaus Treigio kūrybos pristatymas parodoje Kauno fotografijos galerijoje ir Lietuvos fotomenininkų sąjungos fotografijos fondo išleistame solidžiame albume bent jau šiandien atrodo kaip etapiniai įvykiai. Jie leidžia įvertinti fotografo kūrybos visumą ir būtent ją, o ne atskirus darbus ar ciklus.

3

Kadras iš filmo „38 liudininkai“ (rež. Lucas Belvaux). Nuotr. iš ziemosekranai.lt

„Žiemos ekranai“. Filmas policininkui. Ir ne tik 2015-02-12

Enrika Striogaitė

L. Belvaux „38 liudininkai“, rodytas „Žiemos ekranuose“ ir, beje, atidaręs tarptautinį Roterdamo kino festivalį, yra filmas, kuris iš atminties ne tik neišsitrina, atvirkščiai – prabėgus titrams, apie jį imi dar intensyviau galvoti. Filmas, kurį reikėtų rodyti ir rodyti, nes techniškai genialiai suręstas jis nepalieka nė vieno nepaliesto.

3

Prancūzų grupės „Zwann ei Collective“ performansas „Apnėja“ galerijoje „Meno parkas“. Airidos Rekštytės nuotr.

Pažintys su menu 2014-11-14

Kristina Budrytė-Genevičė

Šiuolaikinio meno festivalis „Kaunas mene: Sklaida. Pažintys. 2014“ eina į pabaigą. Tarp gausybės renginių, trukusių pusę metų, beliko dar pamatyti visada intriguojantį savo pasirinkimais bulgarų kuratoriaus Neno Belchevo pristatymą „Gyvenant post-socializme“ (šiuolaikinis bulgarų videomenas) galerijoje „Meno parkas“.

4

Iš kairės: Anonimas (prancūzas?), ,,Odaliska,“ 1840 m., degerotipas.; Guillaume Duchenne de Boulogne atlieka paciento veido elektro-stimuliacijos eksperimentus, XIX a.

Veidrodis, turintis atmintį 2014-10-22

Marius Vyšniauskas

Prancūzų fotografas Nadaras teigė, kad fotografija suteikė žmogui dievišką galią įkvėpti formą įsivaizduojamam vaizdiniui, kuris nepalieka šešėlio veidrodyje ar raibulių vandens paviršiuje. 

6

Jean Pascal Sebah. "Nubė". ČDM

Egzotiškųjų Sebah fotografijų istorijos 2014-10-13

Neringa Krikščiūnaitė

Fotografijos paroda „Egzotikos estetika Sebah fotografijose“stebina savo paveikumu ir sukurta atmosfera. Apie šią parodą, jos idėjos gimimą ir galutinio rezultato pasiekimą informacija dalinasi Vaida Sirvydaitė-Rakutienė, M.K.Čiurlionio dailės muziejaus Fototekos ir dokumentacijos skyriaus vadovė bei šios parodos kuratorė.

3

Kornél Mundruczó „Baltas Dievas", 2014 . Nuotr. iš TKKF archyvo

Įspūdžiai, liekantys kino salėje 2014-10-13

Narius Kairys

Mažesnė nei įprasta programa nėra savaime blogas reiškinys, atvirkščiai, tai galėtų būti stiprus koziris pakeliant tiek festivalio kokybės kartelę, tiek padauginant mano minėtus įvykius, dėl kurių būtent ir yra įsimenamas bet kuris ilgametis renginys. Ar pavyko to pasiekti aštuntajam KKF? 

5

Parodos "Muziejų dienos ir naktys" atidarymas

„Neįsipareigojusi” fotografija 2014-09-29

Tomas Pabedinskas

Kokybės ir brandumo ženklus lengva pastebėti ne tik pačioje fotografų kūryboje, bet ir jos eksponavimo kultūroje. Didelio formato, aukštos techninės kokybės darbai nedviprasmiškai parodo, kad „Kaunas Photo” festivalis orientuojasi į tarptautinį šiuolaikinės fotografijos kontekstą ir jame priimtinus darbų pateikimo būdus.

4

Théodhore Maurisset, ,,Degerotipomanija,“ 1839 m., litografija.

Plokštelėje telpantis pasaulis. Fotografijos ir tapybos kova 2014-09-09

Marius Vyšniauskas

Fotografija skaičiuoja vos antrą savo gimimo šimtmetį, bet jau spėjo įleisti šaknis į pasaulio kultūrą. Įdomu, koks požiūris vyravo tuomet, kai ši technologija žengė pirmuosius žingsnius ir kaip tai atsispindėjo Lietuvoje? Nuo karo vaizdų iki meniškai sukonstruotų paveikslų – fotografija tapo moderniosios epochos ženklu, dariusiu įtaką ne vienai valstybei.

3

Fotografijos iš R.Plungės parodos „Bergeno motyvas“. Autoriaus archyvai

Būti ten ir čia, arba kelionė po Rimanto Plungės Bergeną 2014-07-17

Remigijus Venckus

Plungės sukurtame „Bergeno motyve“ yra vizualiai koduojama galimybė keliauti psichogeografiškai, slysti regimais fotografijų paviršiais ir bandyti susikurti savosios kelionės istoriją – mitą. Ši nauja istorija-mitas yra priartinama prie savosios, lietuviškosios, tapatybės.

3


Facebook   Spausdinimo versija

« Ankstesnis Kitas » 1 2 3 4 5 6 7 8 9

© 2005-2011 kamane.lt

  • Autorinės teisės
  • Atsakomybės apribojimas
  • Metrika
Sprendimas: Coral solutions
Tarnybinis įėjimas