Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas
Eiti prie turinio
Tam, kad pažintum autorių, kad bent iki kelių įbristum į tą patį vandenį, kuriame jis maudosi, reikia mažiausiai trijų dimensijų: autoriaus, autoriaus kūrinių ir (ne)šališkos perspektyvos iš kito kranto. Tą vakarą visos 3D atsivėrė – įsikomponavęs į betoninių arenos džiunglių poezijos eilutes, autorius pasakojo man istorijas, istorijų istorijas pasakojo jo drobės, vis begėdiškai besigiriančios, kad niekur geriau nei Simo („Žalgirio“ arenos architektas E.Miliūnas. – Aut. past.) jusliai suprojektuotame interjere jos neatsiskleistų, o istoriją apie autorių filme „August Varkalis“, apgalvotai fiksuodama (ne)kasdieniškas smulkmenas, papasakojo E.Striogaitė. 8
Tam, kad pažintum autorių, kad bent iki kelių įbristum į tą patį vandenį, kuriame jis maudosi, reikia mažiausiai trijų dimensijų: autoriaus, autoriaus kūrinių ir (ne)šališkos perspektyvos iš kito kranto. Tą vakarą visos 3D atsivėrė – įsikomponavęs į betoninių arenos džiunglių poezijos eilutes, autorius pasakojo man istorijas, istorijų istorijas pasakojo jo drobės, vis begėdiškai besigiriančios, kad niekur geriau nei Simo („Žalgirio“ arenos architektas E.Miliūnas. – Aut. past.) jusliai suprojektuotame interjere jos neatsiskleistų, o istoriją apie autorių filme „August Varkalis“, apgalvotai fiksuodama (ne)kasdieniškas smulkmenas, papasakojo E.Striogaitė.
Kone visą sausio mėnesį vienoje iš Vilniaus dailės akademijos „Titaniko“ parodų salių veikė dailininkės Aušros Barzdukaitės-Vaitkūnienės tapybos paroda „Pastovūs vaizdai“. Eksponuotame paveikslų cikle į vieną pasakojimą susipynė miesto žaliųjų erdvių fragmentai, piknikų kieme vaizdai, karuselių, kurorto barų motyvai. Drobėje fiksuodama kasdienius reiškinius ir buitines šventes dailininkė pasakoja apie pramogavimo būdus, kurie, pasak tapytojos, nekinta. 2
Kone visą sausio mėnesį vienoje iš Vilniaus dailės akademijos „Titaniko“ parodų salių veikė dailininkės Aušros Barzdukaitės-Vaitkūnienės tapybos paroda „Pastovūs vaizdai“. Eksponuotame paveikslų cikle į vieną pasakojimą susipynė miesto žaliųjų erdvių fragmentai, piknikų kieme vaizdai, karuselių, kurorto barų motyvai. Drobėje fiksuodama kasdienius reiškinius ir buitines šventes dailininkė pasakoja apie pramogavimo būdus, kurie, pasak tapytojos, nekinta.