Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas
Eiti prie turinio
„Aš nelabai prie meno buvau linkęs, prie muzikos – daug labiau, bet tėvai, ypač mama, mane kreipė dailės link“, – taip savo asmeninę dailės istoriją pradeda tapytojas, videomeno, vaizdo ir garso instaliacijų menininkas Eugenijus Varkulevičius-Varkalis (g. 1956). 4
„Aš nelabai prie meno buvau linkęs, prie muzikos – daug labiau, bet tėvai, ypač mama, mane kreipė dailės link“, – taip savo asmeninę dailės istoriją pradeda tapytojas, videomeno, vaizdo ir garso instaliacijų menininkas Eugenijus Varkulevičius-Varkalis (g. 1956).
M. Gailiūtei būdingos monochrominės aliejinės tapybos bei dažų nubėgimo techniko neatsisakoma ir šioje parodoje. Nubėgę dažai tarsi užfiksuoja emocijas, prisiminimus ir neleidžia jiems išblėsti. Monochrominė tapyba skatina įsigilinti į vieną spalvą, jos atspalvius. Taip kuriamas naujas, tapybinis, intymus, asmeninis pasaulis. 2
M. Gailiūtei būdingos monochrominės aliejinės tapybos bei dažų nubėgimo techniko neatsisakoma ir šioje parodoje. Nubėgę dažai tarsi užfiksuoja emocijas, prisiminimus ir neleidžia jiems išblėsti. Monochrominė tapyba skatina įsigilinti į vieną spalvą, jos atspalvius. Taip kuriamas naujas, tapybinis, intymus, asmeninis pasaulis.
Verta dar kartą trumpai prisiminti sritį, kuri A. Gudaičio kūryboje užėmė išskirtinę vietą. Nors piešinys neretai yra vertinamas kaip tarpinė pakopa, vedanti link galutinio dailininko tikslo – tapybos kūrinio, tačiau jis yra betarpiška meninės individualybės išraiška ir kartais gali būti daug vertingesnis už užbaigtą darbą.