Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas
Eiti prie turinio
Vokiečiai turi savo dainos žanrą lied ir juo pagrįstai didžiuojasi. Prancūzai dievina savąją chanson. Rusų muzika neatskiriama nuo romanso ir liaudies dainos. Šių tautų dainas žino visas pasaulis. Ir pačios tautos rūpinasi, kad jų širdims miela muzika skambėtų kuo plačiau. 5
Vokiečiai turi savo dainos žanrą lied ir juo pagrįstai didžiuojasi. Prancūzai dievina savąją chanson. Rusų muzika neatskiriama nuo romanso ir liaudies dainos. Šių tautų dainas žino visas pasaulis. Ir pačios tautos rūpinasi, kad jų širdims miela muzika skambėtų kuo plačiau.
Vis dėlto, po koncerto publika atlikėjams plojo stovėdama. Gal tai buvo padėka ne tik už svaigią miuziklo garsų šviesą, bet ypač -- už pirmosios dalies paskleistą gaivalingą energiją. Leidžiantis žemyn VDU salės laiptais teko ne kartą išgirsti: „Jėga!..“. 3
Vis dėlto, po koncerto publika atlikėjams plojo stovėdama. Gal tai buvo padėka ne tik už svaigią miuziklo garsų šviesą, bet ypač -- už pirmosios dalies paskleistą gaivalingą energiją. Leidžiantis žemyn VDU salės laiptais teko ne kartą išgirsti: „Jėga!..“.
Bandydamas prikelti primirštus istorinius siužetus, R.Marčėnas romane „Karūnos spindesio apakinti“ vis dėlto neišvengia stereotipinio ir šabloniško kalbėjimo. Autoriaus negalima tiesmukai apkaltinti pataikavimu „patriotiškam istorijos pasakojimui“, tačiau jo kuriama fikcija ne tik neišlaisvina vadovėlinių tiesų iš nusaldintų tautinių mitų, bet vietomis istorijos vaizdinį dar labiau supaprastina. Tekstas dažnai vargina skaitytoją girdėtais knyginiais samprotavimais, vienpusiškais personažais ir persaldintomis meilės dejonėmis. Todėl sklaidosi ir autoriaus pažadas svarbius mūsų istorijos įvykius papasakoti naujai. 2
Bandydamas prikelti primirštus istorinius siužetus, R.Marčėnas romane „Karūnos spindesio apakinti“ vis dėlto neišvengia stereotipinio ir šabloniško kalbėjimo. Autoriaus negalima tiesmukai apkaltinti pataikavimu „patriotiškam istorijos pasakojimui“, tačiau jo kuriama fikcija ne tik neišlaisvina vadovėlinių tiesų iš nusaldintų tautinių mitų, bet vietomis istorijos vaizdinį dar labiau supaprastina. Tekstas dažnai vargina skaitytoją girdėtais knyginiais samprotavimais, vienpusiškais personažais ir persaldintomis meilės dejonėmis. Todėl sklaidosi ir autoriaus pažadas svarbius mūsų istorijos įvykius papasakoti naujai.
Suprantamas rengėjų noras supažindinti žmones su užsienio šiuolaikinio meno praktikomis, keistis patirtimi bei idėjomis, bet kodėl pasirinkta tokia įtartina draugija? Natūralu, kad glaudžiai bendraujant atsiranda bičiulystės ir simpatijos ryšiai, tačiau jie neturėtų užgožti sveikos savikritikos balso. Projektas „KoViKaVi“ turi tikslų augti it sniego gniūžtė, aprėpdamas vis daugiau Europos šalių. Svarbiausia, kad šis riedulys nesutraiškytų dalyvių savigarbos, profesionalumo ambicijų ir meninės sąmonės likučių. 3
Suprantamas rengėjų noras supažindinti žmones su užsienio šiuolaikinio meno praktikomis, keistis patirtimi bei idėjomis, bet kodėl pasirinkta tokia įtartina draugija? Natūralu, kad glaudžiai bendraujant atsiranda bičiulystės ir simpatijos ryšiai, tačiau jie neturėtų užgožti sveikos savikritikos balso. Projektas „KoViKaVi“ turi tikslų augti it sniego gniūžtė, aprėpdamas vis daugiau Europos šalių. Svarbiausia, kad šis riedulys nesutraiškytų dalyvių savigarbos, profesionalumo ambicijų ir meninės sąmonės likučių.