Knyga apie paskutiniąją Barborą 2014-08-07
Sabaliausko knyga, apsiribojusi tik Staliliūnaitę pažinojusių atsiminimais ir išvengusi profesionalios aktorės kūrybos analizės, pataikė į tokį intelektinių pastangų nereikalaujantį lauką, kuris priklauso nuo pasakotojų atminties turtingumo ir yra suprantamas bei prieinamas visiems.
„Kosmosas+“ = teatras + mokslas 2014-06-13
Tai nėra tradicinis teatras: jame nevaidinama įprastoje teatro scenoje pagal įprastą dramaturgiją. Kūrinių temos pasirenkamos analizuojant mokslinius atradimus ar žinomas istorijas perteikiant visiškai kitaip. Tačiau pati svarbiausia yra forma. Spektakliai greičiau primena meninius eksperimentus, o pati institucija ne teatrą, o meno/formų laboratoriją.
Varšuvoje iš viso pasaulio susirinkę teatro kūrėjai ieškojo, kaip „atsigręžti į publiką“ 2014-06-09
Lietuvos teatrų vaikams ir jaunimui asociacija ASITEŽAS yra įsipareigojusi kas trejus metus surengti tarptautinį festivalį. Šiemet tarptautinis ASITEŽO teatrų vaikams ir jaunimui festivalis „COOL/JĖGA!“ vyks gruodžio 1–5 d. Kaune, kuriame yra trys asociacijos nariai: Nacionalinis Kauno dramos teatras, Kauno valstybinis lėlių teatras ir Baltijos cirkas.
Paleontologijos įkvėptas šokis 2014-05-21
„Muziejų naktį“ Vytauto Didžiojo karo muziejuje teko aplankyti Kauno šokio teatro „Aura“ spektaklį „Ieškojimų kabinetas“. Pasirodymą sukūrė britų choreografė Deborah Light, atliko keturi „Auros“ šokėjai: Gotautė Kalmatavičiūtė, Marius Pinigis, Andrius Stakelė ir Solveiga Vasiliauskaitė.
Ketvirtoji „Monobaltija“: dėmesio ratas traukiasi 2014-05-20
Kauno teatrinį gyvenimą kas dveji metai pagyvinantį festivalį „Monobaltija“ galima drąsiai vadinti pačiu draugiškiausiu. Festivalio rengėjai taip moka apgaubti svečius savo rūpestingumu, paversti visus, netgi kritikus, savo draugais, kad reikia didelių pastangų norint nepakliūti į jų dėmesio lauką. Tik taip gali išlikti objektyvus.
„Barikados“ ant biraus patriotinio smėlio, arba kodėl jose nėra Brechto ir kritikos 2014-03-18
Imitacija maišosi su tikru jausmu, teatrinis blefas – su nuoširdumu, įsivaizdavimas – su realiu patyrimu. Tokioje keistoje būsenoje balansuojant tarp teatrališko veiksmo ir realaus išgyvenimo neišvengiamai esi priverstas klausti savęs, prisiminti tai, kas kažkada buvo tikra, kuo abejojai ar šventai tikėjai.