Kamanė

Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas

Kamanės tekstai
VIDEO
Kūrėjai
Aukso fondas
Apie
Scena Kinas ir fotografija Dailė Garsas Literatūra Architektūra Replika Istorija Miesto posėdžiai

Eiti prie turinio

Informacija apie portalą www.kamane.lt

Informacija
Daugiau
  • Informacija apie portalą www.kamane.lt

 Rezultatai

Scena

„Klamo karas“, rež. A. Areima. Lauros Vansevičienės nuotr.

„Klamo karas“: širdies aritmija 2017-02-28

Aistė Verpečinskaitė

Kurti naujas formas ir neužsistovėti senosiose – režisieriui A. Areimai būdingas bruožas. Tačiau „Klamo kare“ svarbu iškelti teatro pasauliui aktualius klausimus: tai vis dėlto kokį teatrą reikia kurti? Kam reikia jį kurti?

3

Spektaklis „Samurajaus knyga“. Tadward Tadward nuotr.

Jaunoji karta – kariai ar bailiai? 2017-02-17

Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

Kauno miesto kameriniame teatre pristatytas naujausias plataus meninio profilio sindikato „Bad Rabbits“ darbas „Samurajaus knyga“. Agniaus Jankevičiaus režisuotame spektaklyje (nors oficialiai jis traktuojamas kaip visų sindikato narių bendras kūrybinis rezultatas) tyrinėjama lietuviškoji jauno žmogaus tapatybė ir jos santykis su po Europos Sąjungos vėliava egzistuojančia vakarietiškąja.

3

„Adamsų šeimynėlės“ kūrybinė akimirka. Martyno Aleksos nuotr.

Makabriškieji Adamsai Kauno valstybinio muzikinio teatro scenoje 2017-02-13

Parengė Elvina Baužaitė

„Adamsų šeimynėlė“ – netikėta, išskirtina premjera Kauno valstybiniame muzikiniame teatre. Kas paskatino statyti šį spektaklį Lietuvoje? Kodėl jo, manoma, reikia lietuviškojoje scenoje? Klausimai skatina kalbėtis su premjeros iniciatoriais, autoriais. Viena jų – aktorė, pjesių autorė ir vertėja Viktorija Streiča-Jakštienė, režisuojanti lietuviškąją „Adamsų šeimynėlę“.

3

Režisierius Gytis Padegimas. Karolinos Sabaliauskaitės nuotr.

Gytis Padegimas: „Kada kartu su visa šeima buvome teatre?“ 2016-12-01

Kalbėjosi Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

Kauno miesto kameriniame teatre vyksta baigiamieji Gyčio Padegimo režisuojamo spektaklio „Upės po žeme“ darbai (premjera – gruodžio 3, 4 d.). Režisieriaus kūrybinėje biografijoje tai jau septintas spektaklis, pastatytas pagal XX a. amerikiečių dramaturgo Thorntono Wilderio pjeses. Apie tai, kas šiuos spektaklius vienija ir kuo Th. Wilderio kūrybos aktualumas neblėsta ir šiandien, pokalbyje su režisieriumi G. Padegimu.

66

Spektaklis „Nekrozė“. „Apeirono“ teatro archyvo nuotr.

Kuo teatras geresnis už kiną? 2016-11-21

Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

Šiuolaikiškas, maištingas, jaunatviškas, drąsus, kitoks – šių raktinių žodžių penketuku būtų galima apibūdinti klaipėdiečių teatrą „Apeironas“, kuris Kauno miesto kameriniame teatre pristatė premjerinį spektaklį „Nekrozė“.

194

Inga Mikutavičiūtė (Maja) ir Dainius Svobonas (Rubekas). Donato Stankevičiaus nuotr.

Kai ir mirę nenubusim 2016-11-11

Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

Nacionaliniame Kauno dramos teatre verda aktyvus kūrybinis gyvenimas. Čia, be įprastai didžiosiose teatro salėse statomų premjerų ir rodomų repertuarinių spektaklių, mažesnėse erdvėse savo kūrybines jėgas išbando jaunieji šalies režisieriai. Pirmajai galimybė pastatyti spektaklį šio teatro scenoje buvo suteikta Monikai Klimaitei, kurios darbą „Kai mirę nubusim“ jau galima išvysti Ilgojoje salėje.

62

Režisierius Agnius Jankevičius. Igno Maldžiūno nuotr.

Agnius Jankevičius: „Man svarbiausia būti naudingam kitam“ 2016-10-07

Kalbėjosi Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

Pokalbis su režisieriumi Agniumi Jankevičiumi – apie pastarojo meto kūrybą, Kauno miesto kameriniame teatre pagal Ivano Vyrypajevo pjesę pastatytą premjerą „DreamWorks“, apie šį ir kitus darbus vienijančias temas, be galo svarbias pačiam kūrėjui.

18

A. Jankevičiaus „Maištas“. NKDT archyvo nuotr.

Publikos „pažaidimas“ istorinių įvykių fone 2016-10-04

Miglė Munderzbakaitė

Apibendrinus „Maišto“ instruktažas galėtų atrodyti taip: susipažinimas su nesėkmingu maištininku, taikių maišto būdų pristatymas, linksmybės su butaforiniais maišto įrankiais ir realaus maišto negatyvių pasekmių pavyzdžiai. Ar instruktažas paskatino būsimus maištininkus? Sunku atsakyti, nors tikriausiai ne. Vis dėlto subjektyvus pasakojimas – revoliucinių, istorinių įvykių prisiminimas, jų pateikimas įvairiomis formomis spektaklio metu – vykęs sprendimas.

3

„Apeirono“ teatro spektaklis „Šiurpės“. Kauno miesto kamerinio teatro archyvo nuotr.

„Išeities taškai“ Kauno miesto kameriniame teatre 2016-09-22

Miglė Munderzbakaitė

Kauno miesto kameriniame teatre rugsėjo 7–9 d. debiutavo festivalis „Išeities taškas“. Festivalio tema – istorija, kaip čia ir dabar kuriamas pasakojimas. Savo istorijas, problemas, jų sprendimo būdus spektakliuose pristatė VDU vaidybos studijų studentai, KTU teatro studija, Valentino Masalskio vaidybos kurso studentai ir „Apeirono“ teatras.

4

Aktorė Martyna Gedvilaitė. Donato Stankevičiaus nuotr.

Martyna Gedvilaitė: „Teatrą priimu kaip dovaną“ 2016-08-01

Kalbėjosi Deimantė Dementavičiūtė-Stankuvienė

Liepos 14-ąją savo trisdešimties metų jubiliejų pasitiko Martyna Gedvilaitė – jaunosios kartos aktorė, vaidinanti Nacionaliniame Kauno dramos teatre, Keistuolių teatre ir Šiaulių dramos teatre. Suvaidinti aktorės vaidmenys spinduliuoja meninės kokybės ir originalumo paieška, didele aistra, tikėjimu ir užburiančiu balsu. Pokalbyje jaunoji kūrėja dalijasi, ką reiškia būti jaunu aktoriumi šiandien.

3


Facebook   Spausdinimo versija

« Ankstesnis Kitas » 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

© 2005-2011 kamane.lt

  • Autorinės teisės
  • Atsakomybės apribojimas
  • Metrika
Sprendimas: Coral solutions
Tarnybinis įėjimas