Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas
Eiti prie turinio
Miuziklo „Aida“ kūrėjai džiaugiasi šiuo pastatymu ir negaili komplimentų vienas kitam. Vis dėlto smalsu, kaip šis miuziklas atsidūrė Lietuvoje? Kaip su muzikiniu audiniu pavyko susitvarkyti teatro trupei ir kodėl ji buvo papildyta kviestiniais svečiais? Apie tai ir kalbamės su „Aidos“ kūrėjais: režisieriumi V.Pauliukaičiu, dirigentu J.Janulevičiumi ir vienu pagrindinių vaidmenų atlikėjų J.Miliumi. 1
Miuziklo „Aida“ kūrėjai džiaugiasi šiuo pastatymu ir negaili komplimentų vienas kitam. Vis dėlto smalsu, kaip šis miuziklas atsidūrė Lietuvoje? Kaip su muzikiniu audiniu pavyko susitvarkyti teatro trupei ir kodėl ji buvo papildyta kviestiniais svečiais? Apie tai ir kalbamės su „Aidos“ kūrėjais: režisieriumi V.Pauliukaičiu, dirigentu J.Janulevičiumi ir vienu pagrindinių vaidmenų atlikėjų J.Miliumi.
R. Vaicekauskaitė buvo tokia ryški, jog šalia jos nublanko kone visi kaunietiškosios „Traviatos“ senbuviai. Ir nors solistė yra prasitarusi, kad Violetos partija yra viena sunkiausių soprano repertuare, regis, atlikėjos pastangos ir noras tikrai pasiteisino. Ne tik jausmingu ir ištobulintu dainavimu, bet ir ypač nuoširdžia ir įtikinama vaidyba ji patraukė dėmesį ir neleido žiūrovams nė minutės atsikvėpti – scenoje išties išgyveno Violetos dramą – meilę ir pasiaukojimą, priversdama jos skausmą pajusti ir kitus. 2
R. Vaicekauskaitė buvo tokia ryški, jog šalia jos nublanko kone visi kaunietiškosios „Traviatos“ senbuviai. Ir nors solistė yra prasitarusi, kad Violetos partija yra viena sunkiausių soprano repertuare, regis, atlikėjos pastangos ir noras tikrai pasiteisino. Ne tik jausmingu ir ištobulintu dainavimu, bet ir ypač nuoširdžia ir įtikinama vaidyba ji patraukė dėmesį ir neleido žiūrovams nė minutės atsikvėpti – scenoje išties išgyveno Violetos dramą – meilę ir pasiaukojimą, priversdama jos skausmą pajusti ir kitus.