Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas
Eiti prie turinio
„Mano tapybos vizija -- gryna ekspresija. Ekspresija kiekviename taške, potėpyje, linijoje, spalvoje -- kaip tapybinę visumą jungiantis, mobilizuojantis elementas. Vaizduojamas motyvas pats savaime neturi prasmės, jis tik padeda pasiekti vidinės įtampos, yra tarsi tapybos proceso kamertonas, nes grynos abstrakcijos dažnai būna tuščios ir tik išoriškai dekoratyviai gražios.“ 1
„Mano tapybos vizija -- gryna ekspresija. Ekspresija kiekviename taške, potėpyje, linijoje, spalvoje -- kaip tapybinę visumą jungiantis, mobilizuojantis elementas. Vaizduojamas motyvas pats savaime neturi prasmės, jis tik padeda pasiekti vidinės įtampos, yra tarsi tapybos proceso kamertonas, nes grynos abstrakcijos dažnai būna tuščios ir tik išoriškai dekoratyviai gražios.“
„Mane domina tik seni tikri daiktai, seni namai, istorinės, sakralinės vietos. Įvykiai juose yra tarsi „atsispaudę“. Tie atspaudai mane traukia. Šiuolaikiniai daiktai dar neturi istorijos. Tik anie, senieji, man padeda atgauti pusiausvyrą. Kai pasiklystu, kai nebeaišku, ką turėčiau daryti, tada nueinu į kokią seną laiptinę ir piešiu. Paskui vėl galiu dirbti dirbtuvėje.“ 1
„Mane domina tik seni tikri daiktai, seni namai, istorinės, sakralinės vietos. Įvykiai juose yra tarsi „atsispaudę“. Tie atspaudai mane traukia. Šiuolaikiniai daiktai dar neturi istorijos. Tik anie, senieji, man padeda atgauti pusiausvyrą. Kai pasiklystu, kai nebeaišku, ką turėčiau daryti, tada nueinu į kokią seną laiptinę ir piešiu. Paskui vėl galiu dirbti dirbtuvėje.“
”Tos laiptinės buvo tarsi pasitraukimas į kitą zoną. Laiptinės, kaip vėliau ėmiau gilintis, man pasirodė lyg tuometinės situacijos simbolis: uždara egzistencija, kurioje gali lipti tik aukštyn arba žemyn. Sienose -- maži langų plyšiukai, pro kuriuos lyg ir matai kitą gyvenimą. Laiptinės pasakodavo, o aš piešiau.“ 3
”Tos laiptinės buvo tarsi pasitraukimas į kitą zoną. Laiptinės, kaip vėliau ėmiau gilintis, man pasirodė lyg tuometinės situacijos simbolis: uždara egzistencija, kurioje gali lipti tik aukštyn arba žemyn. Sienose -- maži langų plyšiukai, pro kuriuos lyg ir matai kitą gyvenimą. Laiptinės pasakodavo, o aš piešiau.“
Roko operos „Prisikėlęs“ projekto įgyvendinimas – drąsus žingsnis, žengtas tiek organizatorių, tiek santūriosios katalikų bažnyčios, įsileidusios netradicinį žanrą į savąją erdvę. Tikėtina, kad šis žingsnis inspiruos naują, mūsų krašte neįprastą kultūrinę sklaidą, plačiau atversiančią visos Lietuvos bažnyčių duris ne tik įprastam sakraliniam menui, bet ir naujoms jo raiškoms, sugebančioms pritraukti mases žmonių, laukiančių gyvo, įdomaus, patrauklaus požiūrio į amžinąsias tikėjimo ir būties vertybes. 1
Roko operos „Prisikėlęs“ projekto įgyvendinimas – drąsus žingsnis, žengtas tiek organizatorių, tiek santūriosios katalikų bažnyčios, įsileidusios netradicinį žanrą į savąją erdvę. Tikėtina, kad šis žingsnis inspiruos naują, mūsų krašte neįprastą kultūrinę sklaidą, plačiau atversiančią visos Lietuvos bažnyčių duris ne tik įprastam sakraliniam menui, bet ir naujoms jo raiškoms, sugebančioms pritraukti mases žmonių, laukiančių gyvo, įdomaus, patrauklaus požiūrio į amžinąsias tikėjimo ir būties vertybes.
Savanorių prospekte turėtų būti solidūs, išraiškingi pastatai. Sukurtas mikroansamblis ir puikiai pristatyta medžiaga. Labai gerai, kad pagaliau ši Savanorių pr. dalis projektuojama kompleksiškai, urbanizmą ir architektūrą bandant sujungti ir derinti tarpusavyje. 4
Savanorių prospekte turėtų būti solidūs, išraiškingi pastatai. Sukurtas mikroansamblis ir puikiai pristatyta medžiaga. Labai gerai, kad pagaliau ši Savanorių pr. dalis projektuojama kompleksiškai, urbanizmą ir architektūrą bandant sujungti ir derinti tarpusavyje.