Kamanė

Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas

Kamanės tekstai
VIDEO
Kūrėjai
Aukso fondas
Apie
Scena Kinas ir fotografija Dailė Garsas Literatūra Architektūra Replika Istorija Miesto posėdžiai

Eiti prie turinio

Informacija apie portalą www.kamane.lt

Informacija
Daugiau
  • Informacija apie portalą www.kamane.lt

 Rezultatai

Scena

Nuotrauka paimta iš http://www.mediumwell.com/thumb.php?img=http://www.mediumwell.com/wp-content/uploads/micha11.jpg&width=266&height=267

Michailo Čechovo metodas: vaidmens charakterizavimo įrankiai 2015-01-05

Justinas Kalinauskas

Aktoriaus realaus fizinio kūno ir fiktyvaus „įsivaizduojamo kūno" santykis susipina. Metodiškai dirbančio aktoriaus vaizduotėje vykstantys procesai yra juntami fiziškai, ir atvirkščiai – fiziniai impulsai bei išoriniai pojūčiai rezonuoja aktoriaus viduje provokuodami vaizduotę.

3

Nauji metai, seni ratai 2014-12-29

Kristina Steiblytė

Abu pjesės pastatymai ne itin skiriasi: ir V. Čibiro, ir G. Varno spektakliuose dominuoja tekstas, psichologinė vaidyba, labai panašiai išgyvenama gyvenimo krizė bei mirties baimė. Net ir vizualiai spektakliai panašūs. 

7

Michailas Čechovas. Nuotr. iš http://www.kino-teatr.ru

Vaizduotės mechanizmai aktoriaus kūryboje 2014-11-19

Justinas Kalinauskas

Iš esmės M. Čechovo metodo pratimai yra grindžiami objektyviai išreikštomis loginėmis formuluotėmis ir dedukciniu mąstymu, bet kūrybinio akto metu analize paremtą teorinę prieigą pakeičia individualios vaizduotės padiktuoti įvaizdžiai ir intuityvi elgsena.

3

Aktorius ir režisierius Michailas Čechovas, 1910. Paimta iš http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_ChekhoV

M. Čechovo metodo samprata ir raida 2014-10-28

Justinas Kalinauskas

Vertinant XX a. pradžios Rusijos teatro kontekstą, M. Čechovą galima vadinti vienu iš ryškiausių to laikotarpio dramos aktorių, kuris atliko reikšmingą vaidmenį modernios teatrinės tradicijos formavimesi . Tačiau M. Čechovo, kaip teatro teoretiko ir pedagogo, karjera sietina su daug platesniais kontekstais Vakarų Europoje ir JAV.

3

Scena iš Artūro Areimos spektaklio „Ričardas II: post factum“. Manto Puidos nuotr.

Tuštybių tuštybė ir viskas tuštybė 2014-10-27

Kristina Steiblytė

Po tokio spektaklio aiškiausia pasidaro tai, kad nesvarbu, kuris berniukas užsidės karūną vaizduojančią kepuraitę, kuris pasiims skeptrą atitinkantį auksinį mikrofoną, niekas nepasikeis: vis tiek matysime, kaip patenkintas valdovas smaukosi grožėdamasis savo atvaizdu. Regis, tai ir norėta pasakyti.

6

L‘A. / RACHID OURAMDANE „Sfumato“  (Prancūzija). Rūtos Taraškevičiūtės nuotr.

Festivalis netaupantiems laiko – AURA 24 2014-10-26

Sigita Ivaškaitė

Nors ilgą laiką „Auros“ festivalį buvo įprasta vadinti daugiau modernaus nei šiuolaikinio šokio festivaliu, šiemetinė programa pasirodė įvairesnė ir aktualesnė, nei vilnietiškojo „Naujojo Baltijos šokio“. Lietuvoje visiems festivaliams bendra yra tai, kad jų vadovai kasmet siekia renginius „pritempti“ prie konkrečių temų.

3

J.Jurašas "Barbora", NKDT. Donato Stankevičiaus nuotr.

Kaip nukenksminti klasiką 2014-10-22

Lina Klusaitė

Klasika nesensta? Juokaujate, ponai, – pasakytų koks nors išprusęs žiūrovas, pažiūrėjęs dvi šį rudenį Lietuvoje pasirodžiusias valstybinių teatrų premjeras. O teatrinis sezonas šiemet prasidėjo gana įprastai – gerai patikrintais klasikos kūriniais, statomais didžiosiose scenose gerai žinomų, laiko išbandymus perėjusių vyresniosios kartos režisierių.

3

R.Gary "Aušros pažadas" (rež. A.Sunklodaitė), NKDT. Nuotraukų autorius - Donatas Stankevičius.

Aušros kulinarija 2014-10-10

Kristina Steiblytė

Tad toks tas teatras, kuriame viskas turėtų būti įmanoma: žiūrovai gali atstoti Švedijos karalių, o štai romane minimas agurkų valgymas ir nuolatinis rūkymas yra nepakeičiami ir „privalomi“ scenoje.

6

Spektaklis "Sapnas". Rež. Kamilė Gudmonaitė.  D. Matvejevo nuotr.

Už „Sapno“ durų – naujoji teatro kūrėjų karta 2014-10-03

Ieva Tumanovičiūtė

Spektaklio „Sapnas“ metu žiūrovas kviečiamas pasinerti į tikrą teatro magijos žaismę. Spektaklio kompozicija, tempo ritmai, stebinantis aktorių susiklausymas scenoje, kuria ypatingą magnetinį lauką, į kurį įtraukiamas žiūrovas, turintis galimybę išgyventi tikrąjį, tik teatro mene įmanomą, katarsį.

3

P.Makausko spektaklis "YOLO". Viltės Bražiūnaitės nuotr.

Spektaklis YOLO – aliarmas miegančiam mūsų sąmoningumui 2014-09-10

Ieva Tumanovičiūtė

Kas vyksta dabar, kai liudvikų skaičius masiškai išaugo? Spektaklio kūrėjai įspėja, kad dabartinis istorinis laikas yra būtent toks, kuris vėlesnėms kartoms (jei tokių bus) istorijos vadovėliuose bus apibūdintas kaip „išvakarės“. Tik nuo kiekvieno mūsų priklauso – tapsime aukomis ar atsibusime, tapsime sąmoningi, gebėsime kritiškai analizuoti ir vertinti esamą padėtį.

3


Facebook   Spausdinimo versija

« Ankstesnis Kitas » 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

© 2005-2011 kamane.lt

  • Autorinės teisės
  • Atsakomybės apribojimas
  • Metrika
Sprendimas: Coral solutions
Tarnybinis įėjimas