Nacionalinės dramaturgijos byla: mitai ir tikrovė 2013-12-09
Nenoriu pasakyti, kad Vaižganto, Binkio ar Marcinkevičiaus kūriniai šiandien yra neverti teatro scenos. Priešingai: kvazipatriotinės tautokūrinės euforijos apsvaiginta Lietuvos scena dar, regis, nepajėgi į klasikų kūrinius pažvelgti racionaliai.
Pradedant vedybomis iš išskaičiavimo, baigiant palikimo dalybomis 2013-12-06
Raktas į komiškosios operos pastatymo sėkmę labai abstraktus: kaip padaryti, kad stereotipinėmis situacijomis grįsta ir neretai visiškai buitinė istorija suskambėtų linksmai, lengvai, gyvai ir atrodytų bent truputį šiuolaikiškai?
Ina Pukelytė: „Aktoriui tik amato neužtenka” 2013-12-02
Kai menininkas arba aktorius negyvena tame mieste, su juo savęs nesieja, jame jis nei vykdo, nei kuria naujas veiklas. Tuo tarpu menininkas, dirbdamas toje vietoje, kur, tarkime, mokosi arba kuria šeimą, miestui sukuria visai kitokį kontekstą ir kitokią meninę kokybę.
Vita Mozūraitė: „Stipriausia šokio trupė yra Kaune“ 2013-10-07
Krepšinio banga slopsta, Kaunas turi rasti kitą arkliuką, kuris galėtų jį pristatyti. „Aura“ yra puikus arkliukas. Tačiau šiuolaikinis šokis – ne kiekvienam. Kai į Vilnių atvažiuos mano sena teta iš kaimo, aš ją vesiuosi į A.Cholinos, o ne į A. Naginevičiūtės spektaklį – toks jau plačiųjų masių mentalitetas.