Rašyti savo komentarą


kedainiskis 2008-06-03

Jei esi "savas", tai turetum suprasti, kad ziurkes ziurkem nelygios. Vienos baltos, svarios ,net namuose laikomos, o kitos -kanalizaciju gyventojos, gali ir mara uznesti, jei neapsikuopsi. O kai zmones ziurkiu lenktynes organizuoja, tai matyt jau uzsikrete ziurkiu uznestu smegenu maru. Tokius reiktu uzdaryti vamzdynuose, ten jiems patiems ziurkes lenktynes suorganizuotu, tada gal ka nors suprastu.

savas 2008-05-29

Sestadieni prekybos centre "Savas" vyks ziurkiu lenktynes. Pranesa radijo stotys. Ziurkes, kiek man zinoma, nera lenktynininkes. Reiskia, jos kankinsis ir bus kankinamos. Kamane, Veterinarijos tarnyba Kaune, ir visi dori ir svelnus zmones, eikime protestuoti prie "Savo". Juk ziurkes - tokios artimos zmoniu drauges.

dar mokanti 2008-05-14

O as manau, kad komentuoti straipsni galima tik perskaicius ji, tada suprastumet, kad jis apie meno pasauli ir apie tai, kas jame vyksta. Bet pritariu, kad tikrai piktina laikrasciai, kuriuose tik kriminalai visokie ir pletkai apie "izymius" zmones. Televizijoj irgi, kuri kanala beisijungtum, vien zvonke kazkokia ir "zvaigzdes", nes televizcikai atkakliai bruka liaudziai apie savo zvaigzdiskuma. Po desimt metu lietuviskam zodyne neliks ne kvapo tokio zodzio, kaip laidos vedejas, ji pakeis koks nors "zvaigzdunas'" ar "zvaigzdune". Svarbiausia, kad tai, kas vyksta, niekam ne motais, o juk masine informacija labiausiai veikia zmoniu protus. Greitai Lietuvoje apskritai neliks, nei mastanciu, nei rasanciu, nei skaitanciu..

o as 2008-05-14

O as tai net neskaiciau viso straipsnio. Manau , kad apie tai rasyti prilygsta tarytum rasymui apie koki nuskaltima ir ji detalizuojant ir dar fotografijas idedant pirmame laikrascio puslapyje.O kaltininkai tada lyg izymybemis tampa nors formaliai jie smerkiami. Nezinau ar tikes toks palygnimas? Man atrodo reiketu rasyti apie tai kas gero yra,nes to gero mazoka.

bomzyne 2008-05-10

Net visai smuke (degradave) zmones yra labai skirtingi. Viena yra trenkti kuju per galva nuostabiai protingam, patikliam, draugiskam arkliui ir visai kas kita -- i siuksliu kruva sumaitoti simtus kvailu visciuku. Ir tie, ir tie vadinasi "menininkais", bet uzmojo lygis,psichologinis pasiruosimas ( issiderinimas) akiriasi. Todel pirmieji vadinasi profesoriais, o antrieji tik lektoriais. Gerai cia kazkas pasake: iki tokio "meno" musiskiams dar reikia pasitempti, kad nesijaustu provincija. Klaikiai cia pajuokavau-- sutinku, bet ka daryti tokios realybes akivaizdoje.

Is 2008-05-07

Pagaliau atsirado Kaune menotyrininke, kuri ne tik valdo plunksna (cia reiktu padekoti VDU destytojams uz profesini paruosima), kuri ne tik valdo plunksna, bet dar ir turi siuolaikini skaidru mastyma. Sakyciau tai atgimstancios naujos kartos zenklai. Pritariu Ausrai, skatinti reiktu, o ne zlugdyti kaskokiais labai moteriskai kiauniskais pavydais. Juk niekam neuzdrausta rasyti tokius "rasinelius", pabandykit patys, isdriskit zinomiems, gerbiamiems menininkams, teoretikams pasakyt tiesa mieste, kuriame dar reikia ir gyventi..

Ausra 2008-05-06

Apgailetinas Kiaunes kaltinimas "uzsakytu straipsniu". Kiekvienam sveiko proto zmogui aisku, kad kiekviena save gerbianti redakcija ir jos vadovai siekia kalbeti ne bele ka, ne apie tai, ka pro sali bege grafomanai uznesa, o -- aktualiausiomis temomis. Todel visiskai naturalu, kad kamane.lt ir jos autore pateikia esmine studija apie tai, kas sukele rezonansa -- menui naujojami gyvunai ir apskritai siuolaikinio meno intencijos ir potencijos. Is salies zvelgiant, tai yra taip naturalu, kaip ryte laukti saules patekejimo. Svarbiausia, kad sis tekstas parasytas absoliuciai objektyviai -- atsitraukus nuo vietiniu emociju atvertos visos puses: ir uz , ir pries, ir keliami klausimai. Tai -- nelyg faktu ir argumentu veidrodis, kuriame save pamate praktines ir teorines veiklos herojai ima siusti, kad vaizdas is tiesu prastas. Tikru argumentu atsikirsti neturi, todel gviesiasi tik kvailais kaltinimais. Kotryna, vaike, pasirinkai nunai reta ir konjunkturos zolemis uzzelusi kelia -- kalbeti taip, kaip tu tai supranti ir jauti. Bet tai yra labai garbingas, isskirtinai gerbtinas kelias. Nepaluzk nuo puolimu. Ir neissizadek to kelio, nes jis labai svarbus.

pilietis 2008-05-06

O Jus ar nepastebejot, kad dazniausiai tie, kurie nieko nedaro, kad "kas nors vyktu" ir verkslena, "kad niekas nevyksta". Del siuolaikinio meno, tai jo krize pastebima visam pasaulyje, tad Kaunas neisskirtinis. Jei kalbet apie ta kasmetine paroda paveikslu galerijoje, tai ja reiketu vertinti ne is meniniu, o socialiniu poziciju. Statistika skelbia, kad kas ketvirtas Lietuvos gyventojas turi psichikos sutrikimu, ta paroda vienas ryskiausiu pavyzdziu, mat joje gali dalyvauti kas tik nori. Ten gal tik trecdalis tikru dailininku, visi kiti tiesiog, kaip cia svelniau pasakius, isivaizduoja esa menininkais ir rodo tokius "kurinius", kuriuos vertinti turetu ne meno kritikai, o psichiatrai, psichologai ar kitokie gydytojai. Kita vertus, gal ta paroda kai kuriuos dalyvius sustabdo nuo visisko isprotejimo ar net savizudybes, nes suteikia galimybe savirealizacijai. Dar noreciau reaguot i ta Jusu pasisakyma apie sio straipsnio autores "tarnyste, neprincipinguma ir uzsakomuma". Kazkodel atrodo, kad Jus patys netikite tuo, ka parasete, nes vieninteliai sio straipsnio uzsakovai, galetu buti patys gyvunai.. visciukai, kates, suniukai, eriukai. ,o gal ir kiaunes..Susirinko visi pas menotyrininke, prizadejo jai, surio, kiausiniu kitokiu gerybiu, kas beliko.. tik imti ir parasyti.

pritariu 2008-05-05

Teisingai pastebejote,Kiaune, siuolaikinis menas visai degradavo. Apie tai ir raso menotyrininke. Vadinasi, jus ir uzsakete si straipsni? O dar piktinates...

Kiaune 2008-05-05

Ar nepastebejote, kad Lietuvoj is viso jau nebesimato gero siuolaikinio meno? Is viso nieko nera gyvo ir idomaus, nepastebejote? Degradavusio meno parodos, kaip dabar Paveikslu galerijoje, jusu visai netrikdo? O gal jus ten ir eksponuojates metu metais, o dabar radot proga nuleisti gara? Beje, labai gaila, kad jauna menotyrininke Kotryna Dzilavjanaite taip anksti pradejo rasyti uzsakomuosius rasinelius, t.y. tarnauti. Nesitikejau, kad taip greit ir taip be principu...

savi 2008-05-04

Labai nemalonu, kad siame -- visisku pasaulio degradu-iskrypeliu kontekste yra linksniuojami Kauno POST ARS trio. Jie nuo kokiu 1993 metu (bent tai as zinau) sukure is esmes, nepamirstamai ir ilgam kalbanciu performansu, akciju ir instaliaciju, kurios niekaip ir niekuo vardan meno nepazeide jokiu zmogisku ar kitokiai gyvybei pavojingu vertybiu. Tas lepsusas su visciukais yra nelaiminga isimtis. Butu isimtis, jeigu C.Lukenskas taip prasciokiskai nerekautu priesingai ir jei neniekintu tu, kurie pastebejo, kad tai yra isimtine nesekme. Antinis ir Andriuskevicius tyli: tai yra 2/3 pries pikta ir apakusi , todel kvailai atrodanti Lukensko balsa. Kaip yra is tikruju? Ar garsusis Kauno POST ARS jau yra tik Lukenskas, ar yra kitaip?

Vytas 2008-05-04

Labai teisingas Rolando pastebejimas. Pritariu jo aptartoms "zirklems". Neverta butu reaguoti, jeigu tai nebutu pavojinga.

KARALIUS 2008-05-03

Ačiū Kamanei, kad pasakėt subtiliai, BE EMOCIJŲ ir objektyviai: atsikvošėkit -- KARALIUS NUOGAS. IR -- ATSARGIAI -- NUOGAS KARALIUS PAVOJINGAS.

magistrant 2008-05-03

Pritariu "studentei". Mes tikrai provincialai, nes tikrasis siuolaikinis menas seniai ir intensyviai vyksta Lietuvos provincijoje. Auksciausio lygio performansus kuria degradas, kastuvu musdamas suni tol, kol jam issprogsta akys (protestas pries ziauru elgesi su gyvunais), degradas, kuris patvoryje spardo savo sugyventine (protestas pries smurta pries moteris) , sesi paaugliai(es) kankinantys viena paaugle (protestas pries paaugliu smurta) ir t.t ir t.t. Svarbu, kad visus tuos siuzetus filmuoja kiti degradai ir tokiu budu kuria neikaninojama videomena performansu tema. Taigi, brangieji, auksciausio lygio siuolaikinis menas kazkodel klesti tik musu provincijoje. Didmiesciams laikas pasitempti. Dabar -- apie "pasauliniu performansu" kureju iteisinima profesoriu statusu: tai tik pinigu ir lobizmo klausimas. Tie musu kaimo degradai niekada to vardo nesusiveiks, nes pinigai ju ne tie. Bet galime prisiminti neseniai per pasauli nuskambejusius medicinos profesorius -- oi, kaip gerbtus, kurie savo iskrypeliskais tikslais sunakino desimtis neigaliu, bejegiu zmoniu. Va, ir vel mums, paskui pasauli lekuojantiems lietuviams -- priekaistas: patiese liezuvius lekiame paskui isejusi traukini. Bet vytis niekada nevelu. nesijaudinant, kad sazine ir protas liko ten -- pradineje stoteleje.

rolandas 2008-05-02

geras straipsnis. del reakcijos. azuolyno exhibitai , is ju perfomencu maciusiu moteru pasakojimu (beje jie tik nezino kad yra menininkai, nes anot naujo vilniaus menotyrininko simon r. lytiniu organu demonstravimas yra feministinio meno tradicija), labiausiai susijaudina kuomet moteris issigsata. kyla klausimas ar reiketu reaguoti i panasias demonstracijas su gyvuliukais. reaguoji-susijaudina. nereaguosi eis toliau. pvz- atsives moteriske, dauzys plastikiniu plaktuku per galva kol issoks melyne, o po to pasakys jog taip jis -menininkas kovoja pries moteru smurta. kazkas sureaguos, okoks nors menotyrininkiu gerbiamas keliu vaiku tevelis susijaudins ir patyres katarsi nueis diskutuoti apie svietimo perspektyvas. reikia reaguoti.

Vytas 2008-05-02

Pakėlėt svarbią temą. Reikia apie tai kalbėti profesionalaus meno atgimimo vardan. Ne tik dėl baisėjimosi gyvūnų kančia ir nužmogėjusiais jų kankintojais. Ačiū.

Greta 2008-04-30

Straipsnyje pagauta esmė. Nėra ką bepridurti. Nebent tik bendrai "į orą" palinkėti, kad tokio tipo "meninių" nesusipratimų, tiesiogiai, tiesmukai ir kartu paviršutiniškai prisiliečiančių prie realios gyvybės ir manipuliuojančių jos trapumu prisidengiant "visagalio menininko" statusu, daugiau nebebūtų ar bent jau, kad tokie akibrokštai nebūtų viešai legitimuoti. Cheers!

studente 2008-04-30

gal mes tiesiog provincialai? Juk tas austras Nitschas, kuris vadovavo egzekucijai, dabar dirba vizituojanciu profesoriumi aukstosiose mokyklose, reiskia tai gerbiamas menininkas, kuriuo reikia sekti..

pritariu 2008-04-30

Straipsnio logika gelezine, nera prie ko prikibt, bet jei tokie dalykai vyko ir vyksta mene, tai jokios garantijos, kad tai nepasikartos. Kyla toks retorinis klausimas, kas darosi su civilizuotu pasauliu ?

uf 2008-04-30

Čia ta situacija, kai komentuoti nebėra ką. Tiesiog viskas pasakyta.

tomas 2008-04-29

Sitas straipsnis turetu buti atspausdintas populiarioje spaudoje, nes ne visi , deja, skaito kamane. Atsiprintinau ir platinsiu !

milda 2008-04-28

Sukreciantis tekstas. Pasaulis pilnas issigimeliu, nuo kuriu turi ginti istatymai.

remigijus 2008-04-28

Mano nuomone geriausia vieta tokiu "menininku" ekspozicijai -- teismo sale su koridorium i kamera.

Rašyti savo komentarą
*
*