Kauno menininkų namų profesionalaus meno žinių portalas
Eiti prie turinio
Todėl konfliktas tarp tradicinio ir šiuolaikinio meno tampa nebeaktualus, o fanatiškas įkarštis kovoje su postmodernizmu, gąsdinimas jo baubais darosi juokingas. Meninio kompaso ašis, nurodanti, kuria kryptimi pasukti kūrėjui, anaiptol nenusako jo darbų reikšmingumo ir išliekamosios vertės. Menas turi atstoti narkotikus, būti toks aštrus stimuliatorius, kad nekiltų klausimo, kokiomis priemonėmis jis sukurtas. 5
Todėl konfliktas tarp tradicinio ir šiuolaikinio meno tampa nebeaktualus, o fanatiškas įkarštis kovoje su postmodernizmu, gąsdinimas jo baubais darosi juokingas. Meninio kompaso ašis, nurodanti, kuria kryptimi pasukti kūrėjui, anaiptol nenusako jo darbų reikšmingumo ir išliekamosios vertės. Menas turi atstoti narkotikus, būti toks aštrus stimuliatorius, kad nekiltų klausimo, kokiomis priemonėmis jis sukurtas.
Žeimių bažnyčios erdvę festivalis naudoja jau nebe pirmą kartą, nes šventovės akustika tiesiog stulbinama. Ji nė kiek neiškraipo garso, nėra jokio aido, puikiai girdimas net tyliausias ir subtiliausias garsas ar akordas. Tuo galėjo įsitikinti ir Gruzijos patriarchato folkloro ansamblis „Basiani“. Gyvas daugiabalsis ansamblio skambesys buvo švarus, tyras ir sklido netgi dvasingiau, negu klausantis iš kompaktinės plokštelės. 4
Žeimių bažnyčios erdvę festivalis naudoja jau nebe pirmą kartą, nes šventovės akustika tiesiog stulbinama. Ji nė kiek neiškraipo garso, nėra jokio aido, puikiai girdimas net tyliausias ir subtiliausias garsas ar akordas. Tuo galėjo įsitikinti ir Gruzijos patriarchato folkloro ansamblis „Basiani“. Gyvas daugiabalsis ansamblio skambesys buvo švarus, tyras ir sklido netgi dvasingiau, negu klausantis iš kompaktinės plokštelės.
Ekshumuojami kalbėjimo būdai, net ir jungiami į vientisą pasakojimą, D.Kajoko romane beveik neatsinaujina. Pirmiausia todėl, kad eksponuojama minėtų rašytojų jau išsakyta prasmė, kuri, neatsižvelgus į pakitusią žmogaus ir literatūros situaciją, rizikuoja virsti abstrakčiu knyginiu čežėjimu. „Kazaše“ daug kartų skaitytų ir girdėtų tiesų prisikėlimą naujam gyvenimui stabdo tai, kad autorius romaną kuria ne iš mūsų laikmečio realybės pajautų, bet iš asmeninės literatūrinės patirties. 1
Ekshumuojami kalbėjimo būdai, net ir jungiami į vientisą pasakojimą, D.Kajoko romane beveik neatsinaujina. Pirmiausia todėl, kad eksponuojama minėtų rašytojų jau išsakyta prasmė, kuri, neatsižvelgus į pakitusią žmogaus ir literatūros situaciją, rizikuoja virsti abstrakčiu knyginiu čežėjimu. „Kazaše“ daug kartų skaitytų ir girdėtų tiesų prisikėlimą naujam gyvenimui stabdo tai, kad autorius romaną kuria ne iš mūsų laikmečio realybės pajautų, bet iš asmeninės literatūrinės patirties.